Metody naší školy
V naší škole ZŠ a MŠ Motýlek pedagogičtí pracovníci využívají:
Dlouhodobé pracovní zkušeností ze stáží, kurzů a školení z České republiky, Slovenské republiky, Polska, Velké Británie, Spojených států amerických, Irska
Metody:
-
- Bobath koncept
- Vojtova metoda
- Senzorická integrace
- Bazální stimulace
- Fyzická restrikce pro žáky s mentálním postižením
- Tejpování
- iPady ve výuce
- Matematika a čtenářská gramotnost s iPadem v mateřské škole
- Muzikoterapie
- Zvládání agrese u osob s PAS
- VOKS (výměnný obrázkový komunikační systém)
- PECS (Picture Exchange Communication Systém)
- Využití specifických pomůcek umožňující mobilitu a komunikaci
- Pohybové hry
- Screening PAS pomocí nástrojů CARS a CAST
- Prvky Aplikované Behaviorální Analýza (ABA)
- DIRFloortime
- Smyslová stimulace, snoezelen
- Logopedický asistent
- Rozvíjení jazykových schopností – trénink jazykového uvědomování podle Elkonina
- „MAXÍK“ - stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou