Metody naší školy | Základní škola a Mateřská škola Motýlek

Metody naší školy

V naší škole ZŠ a MŠ Motýlek pedagogičtí pracovníci využívají:

Dlouhodobé pracovní zkušeností ze stáží, kurzů a školení z České republiky, Slovenské republiky, Polska, Velké Británie, Spojených států amerických, Irska

Metody:

    • Bobath koncept
    • Vojtova metoda
    • Senzorická integrace
    • Bazální stimulace
    • Fyzická restrikce pro žáky s mentálním postižením
    • Tejpování
    • iPady ve výuce
    • Matematika a čtenářská gramotnost s iPadem v mateřské škole
    • Muzikoterapie
    • Zvládání agrese u osob s PAS
    • VOKS (výměnný obrázkový komunikační systém)
    • PECS (Picture Exchange Communication Systém)
    • Využití specifických pomůcek umožňující mobilitu a komunikaci
    • Pohybové hry
    • Screening PAS pomocí nástrojů CARS a CAST
    • Prvky Aplikované Behaviorální Analýza (ABA)
    • DIRFloortime
    • Smyslová stimulace, snoezelen
    • Logopedický asistent
    • Rozvíjení jazykových schopností – trénink jazykového uvědomování podle Elkonina
    • „MAXÍK“ - stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou